Wertując sobie strony internetowe naszych lokalnych, śląskich miast, natrafiłem na stronę Urzędu Miasta Żory. Aż dziw bierze, że tak duże miasto zdecydowało się na coś takiego. Nie będę pisał o wartości merytorycznej, bo każde miasto poda tyle informacji, ile chce i przedstawi je w sposób najodpowiedniejszy dla siebie. Nie potrafię jednak przejść obojętnie obok tego, co zrobiono z logo miasta oraz obrazkiem wiodącym w topie strony. Moim zdaniem ktoś, kto odpowiada za akceptację tego projektu, chciał chyba być za bardzo nowoczesny:
Ani to czytelne, ani miłe dla oka. A taka ładna panorama rynku była…
Projektant chciał chyba wyjść przed szereg i zaprezentować coś nowego. Co z tego wyszło, sami widzicie. Małe „Żory”, logo „Żory”, duże „Żory”, wszędzie „Żory”… aż się boje zajrzeć do lodówki… Czyż nie wystarczy napisać to jeden raz? Czy logo miasta nie wystarczy?
Chyba nie, bo logo zostało wykorzystane nawet, jako miniaturka obok tekstu z linków, które tworzą menu. Dziwię się tylko, dlaczego na samym środku stron, w miejscu białego tła nie wtopiono delikatnie prześwitującego logo miasta Żory? Może warto to zmienić? W końcu promocja logo to podstawa 🙂
Fajna strona, ale logo w tych Żorach mają mało ambitne hehe.