Czym jest logo firmy?
To znak rozpoznawczy, z którym powinno identyfikować się przedsiębiorstwo. Dzięki niemu staje się ono rozpoznawalne w okolicy. W zależności od tego, dokąd dociera nasza reklama lub gdzie jesteśmy widoczni, możemy mówić z reguły o zasięgu lokalnym lub globalnym – w skali kraju lub świata.
Aby nasza firma odniosła sukces, bardzo ważnym aspektem jest przygotowanie profesjonalnego logo firmy. Bez dobrze zaprojektowanego logo stracić możemy wiele.
Brak logo firmy?
Jeśli nie posiadamy logo firmowego, możemy stracić wiele. Nasi obecni i przyszli kliencie nie będą kojarzyć naszej firmy z żadnym logotypem, co utrudni w przyszłości skojarzenie firmy z daną ofertą. Bez logo firmowego nie jesteśmy w stanie pokazać się innym – wysyłając korespondencję mailową, pisma na papierze firmowym, przygotowując kampanię reklamową w Internecie, wysyłając mailing, a nawet tworząc banery reklamowe do zawieszenia albo oklejając samochody firmowe.
Uważamy, że projektując dobre logo, możemy wyprzedzać konkurencję o jeden krok, stając się łatwiej rozpoznawalną firmą. Dzięki budowaniu i tworzeniu dobrych relacji z klientami i otoczeniem, promujemy także nasze logo, przez co nowi klienci łatwiej zdecydują się skorzystać z oferty firmy, którą kojarzą, lub której logo znają (zauważając je w wielu miejscach).